Followers

Tuesday 3 April 2012

luahan hati Jemah













MAKA INI PESAN JEMAH UNTUK SEMUA JEJAKA

Pesan gua?
Gua ingat ada betulnya juga Jemah tu kata.
kita laki-laki.Amanah jaga wanita tu kena ada.
Bior tak ada makwe. Jangan buat pompuan kecewa.

Tak.
gua harap kita sama-sama ubah.
biarlah manis yang kita bagi tu istiqamah.

Sweet kita bukan pada gaya.
bukan pada kata.
Tapi pada cinta.

Ah.bapaklah jiwangnya gua sekarang.
Dah.dah. gua nak tengok orang main bola.
Semenjak eksiden langgor lutut member hari tu.
Tengok jelah gua mampu.

Adios.


30 comments:

Encik Joew Kebuntuan said...

tu la jemah..ritu mainkan hati fendi sangat..padan muka jemah!

Namee Roslan said...

haha...kesian jemah tau.

Mek Onie said...

tulah masalahnya,laki ni mulut manis,perempuan pulak mudah tersangkut,huhu..... kau ni,jiwang-jiwang pasal apa?haha..

dya nasir said...

kesian jemah..sabar ye jemah..lepas ni mesti jemah sgt berhati2

Syuhada said...

kecian mak jemah... ;'(
dah la hazama pon x pandang dia...hahahhhaha

Ym.Bundle said...

cepat la kawin kawan..jiwang noh dah gua tengok..boxer pon dah tak sekedut dulu..hahaha...

Unknown said...

jemahhh...abg seman syg jemahhhhh

SYIRA said...

bgs klu ramai laki sedar macam awk yg hati p'puan xbley dipermain =)

fizafantagiro said...

Tu la mak jemah , lenkali jgn percaya sgt ngan cinta pesbuk nih :p

kura said...

alolooo. mak jemahh menjanda akhirnyaaa. hahah

iAmCekbolat said...

kau rase tahi tu tawar ?

sungguh loklaq..

bace entry ni .. ttbe aku terasa diri ini begitu berharga.. auuuwww

MizzTina said...

kesian jemah.. kemain dia dh tangkap cinta.. mostly lelaki mmg gini.. sweet talker, pastu mcm tahi.. *tu ko yg ckp*..

si robot comel said...

sian jemah,eh eh sian kalau perempuan diperlakukan sebgini,ewaahh

its me said...

hahahahaha..klakar la kau ni..nway betol pe ko ckp tu..biar xde makwe janji jgn lukekan hati perempuan.

msredcheesecake said...

Sian jemah.... Lelakk kan pelindung... Tak hensem la kalau tak reti nak melindungi perempuan kesayangan...

Unknown said...

ototootooo~~comeynya gaya penyampaian cerita dy.tergolek jatuh baca!haha~~kesian jemah!

Qa said...

bhahaha kelaka giler, hahaa!!

Unknown said...

** lap air mata guna boxer feveret. semoga Jemah tabah mengharungi liku-liku hidup.

Raden said...

dulu aku cam jemah gak la.. kunun jual mahal. sape brani ngorat aku baling lesung batu mak aku tepat ke ubun2 kepala masing2. sehinggalah kunun2 jumpe aron hajis. hakpuih. celaka kau aron hajis. jgn smpai gua nampak lu kat malasia ni lg. nahas kau ku kerjain.


sekarang da oke sikit. :)
but still, luka di hati masih merah

Trica Jus said...

nice inofatif

Anonymous said...

nice bro..i like it..keep it up...menarik cara lu smpaikn cerita...:D

Unknown said...

peh deep betei entry kali ni, tapi si haron tu pehal nak tggal jemah? ade pompuan lain lteewww! *emo2

Ieqahgajah said...

ohh kelakau..

hah ni la hafizudin jalil ye..ieqah da follow sini ^^

Unknown said...

alahai jemah oi, chill ja la okey! apa2 pun guwa pun setuju apa jemah lontarkan di entry ni ;D

Unknown said...

aaron hemmmsemmmmm hoooooooooooo! First time dtg sini, dtg dari blog kura2 fake tu. Hehe. :)

Ikaa Sharin said...

jemah , be tough okay . kumbang bukan sekor :p

Syamimi Hazirah said...

Setuju, sama2lah kita menjaga hati masing2 baik hati lelaki mahupun hati perempuan :)

izzati khairunnisa said...

bila boring mesti baca entry ni..comel!
;D

laskar pelangi said...

kesian jemah tu hoiii..

Headmaster said...

hot jugek jemah ni pesen dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...