Followers

Saturday 11 June 2011

jangan berlaki bini sangat masa bercinta. hilang nikmat kahwin nanti.


gua dah post benda alah nh kat fesbuk dulu.
cuma tak dapat nak carut lebih.
itu pun dah ramai sweet kapel remove gua.

"jadi ape benda berlaki bini masa bercinta tuh botak.
mandi junub beristinjak sama-sama ke."
aduh.
lu sweet sangat dok sampai cenggitu sekali.owhsem.
penat bini lu nak kena join kelab isteri taat nanti.

pada gua.
berlaki bini masa bercinta nh ada beberapa komponen.

1. panggilan
   biasa kan lu dengar kapel2 manis bagi nama rumahtangga satu sama lain kan.
   abang sayang.
   papa mama.
   atuk nenek.
   allahyarham allahyarhamah.Eh.
   bincang berapa babyboy babygurl nak produce.
   sweet.memang sweet. tak lama boleh kena kencing manis.sweet sangat.
   tapi dok.
   apa istimewa nya panggilan tuh bila lu dah kahwin nanti.
   kamonla.
   nora elena pun berapa hari baru panggil seth abang okeh.
   (seriyes. budak umah gua yang cerita. gua tak tgk pun)
   lu dapat bayang tak.
   biasa taim kapel lu main saya awak je.
   tiba-tiba malam pertama. tup!
   "abang. terima kasih kerana mencintai nora.nora sayang abang"
   dup!     
   dup!
   dup!
   dowhhhh!
   yes.its just a word. but can you imagine how monosacharide a word cud be!
   lu nak melayari bahtera pun semangat lebih.
   jantung dah kena tumbuk.
   tutup lampu.
   bangun pagi senyum-senyum telepon iyvone.Eh.
   so dont u think its a bit of less sugar when u frequently use these sweet names.
   gotcha!

2. bermanja manjakani
   okeh lu pegi date ngan balakpecahtembok lu.
   dengan awekkakikikis lu.
   nak bermanja-manja.
   sebab lu pikir tade hal.
   nanti both kawen jugak.okeh fine.
   pada gua lu nak dating.dating lah.
   nak tengok wayang.tengoklah.
   tp yg lu buat suara gersang ah ah macam sharapova serve tennis tu apahal.
   hah. apahal dok.
   seploh hinggit dok orang bayor tiket cuti-cuti cinta.
   nak tengok nora danish.
   bukan nak dengar suara wan nor azlin. demyu.
   lu belum lagi akad nikah.
   yang si jantan baca doa lepas makan pun fail.zohor baca doa qunut.
   tapi dah nak peluk-peluk cium-cium tepi pavilion.
   apa tahi itu.
   jadi kahwin nanti lu nak buat ape lagi.
   manis dah rasa.
   tggal shuib sepah je la. ye dak.
   masa kapel kepit-kepit tangan.
   kalau boleh tanak ada habuk pun boleh lalu pinggang korang yang berselulit tu.
   bila kahwin.
   gajah pon boleh main sofbol kat celah-celah.ape dok.
 
   nak bermanja tu boleh. tapi kawal la shahwat lu.
   tubuh kita kan ada cas elektrik.
   bila bersentuh kulit lelaki dan wanita.
   akan mengalir la elektromagnet dalam jasad masing2.
   gua bukan apa.
   risau nanti belum kahwin lagi dua-dua dah jadik penebat.
   okeh sayang.
   kalau boleh kita cuba elakkan.
  
  

3. persatuan
   gua nak guna ayat bersetubuh.
   tapi macam tak nais.
   but u got it rite?
   tak bengap kan. alah buat2 lah bijak kejap.
   pasnh bengap la balik.okeh.
   ini bahagian yang paling gua tak shukew tak shukew tak shukewww~~
   ape dok.
   lu belum lagi ada apa-apa hubungan rasmi.
   tapi dah "bersatupadu"
   lu tak risau ke less sugar bila kahwin nanti.
   lu pernah rasa kan diet coke less sugar.
   teh hijau tanpa gula lipton.
   air soya da cair ais.
   rasa camshelaka kan.
   apa. lu nak cakap duda janda yang kahwin sama still rasa sweet lagi.
   tahi.
   apa lu ingat dewi persik buat bedah selaput dara tuh for wat.
   nak mengisi masa lapang.
   again.demyu.
  
   yang buat gua tak shukeww sahangat nh lu taw apa.

                                                                                .
                                                                                .
                                                                                .
  

papa mama nak pergi mana tuh~~

   hah.
   nh siapa punya babyboy babygurl nh.
   abang ke sayang.
   papa ke mama.
   duh~
   ada beberapa benda yang buat gua rasa nak tumbuk orang.
   1. lelaki mengaku minat dafi.
   2. dafi.
   3. lelaki memukul wanita yang tak minat dafi.
   4. melihat mayat bayi luar nikah.

   soritusei. yang nombor 4 ini sungguh pundek!
   bengap.tahi.custard.

   kamon la.
   guys please.
   lu kata lu sayang awek lu kan.
   nak buat bini kan.
   jaga lah leklok.
   tahan la dulu serakah lu.
   jangan jadik kemawas sangat.asek2 nak mengintai bawah tudung saji.
   lauk tuh untuk bukak puasa nanti.
   okeh.
   kalau dah rasa nak senggama sangat.
   kahwin. jemput gua. gua boleh tolong salam kaut kat tetamu.
  
   gegurl please.
   lu tak abes2 beli syampu pantene.sunsilk.syampu bawang pun lu cuba.
   mungkin lu nak buat ala-ala dokto rozmey.mungkin.
   lu cakap "wrambott tuh mahkotaaa wanitaaa owkehhh.
   sukew ati gegurl lah!.watevaa~"
   dok.
   mahkota wanita bukan rambut dok.
   lu bangun pagi2 lambat p kelas sempat ag sarung tudung batu ladung lu kan.
   tapi mahkota wanita yang sebenarnya adalah....
   .
   .
   .
   .
   .
   so please.
   keep ur pride for your bride.
   supaya kita sama-sama dapat mengecapi manisnya perkahwinan nanti.
   doakan.
   okeh.
  
   da.
   gua dengar citer jejai nak datang banting.
   gua nak g lempang dia jap.
   lu tatap la gambar kat bawah nh.
   ini berjuta kali lebih shahdu lebih manis macam madu dari seth tan.
   adios.                                                    
                                                                                 .
                                                                                 .
                                                                                 .

nora. abang cintakan nora seadanya.eceh!

 

18 comments:

Naim Hetfield said...

gua.. sangat.. setuju..

nub said...

gua sokong lu untuk 10 penggal lagi.

alau lo said...

gud..gua terase nk tgk astro oasis la..

dya aziz said...

homaigod!100% true!

atikah said...

very nasi! ehh.. silap. very nais~

yunZatie said...

betul sangat lah tu

its me said...

hahaha...aku suke entry ni...

Lina Shabbir said...

secara rasminya, aku suka blog ni. :D

Hirdayu Rahmat said...

maya pun rasmi sanagt suka belog ni.. header tu yang tak menahan tuuuu ~~

baashah;D said...

sokong gilaaa!
first impression tengok blog ni memang tak menahan gelak tengok header tu! HAHA XD

ieyka noor rahman said...

TERBAIK!! GILA AWESOME!!
BY THE WAY, NICE HEADER. YOU MAKE ME LOUGH OUT LOUD BROTHER. HAHA!! LOL

Syapinknas said...

thumbs up .!
wohooo .~
header look alike Fatin Liyana but nee lagi awesome .!
herher .~

Efa Nur said...

terbaekk...sangat menarikk....
setuju 120%!! :D

aindzaya said...

aku nak cakap satu rahsia dgn ko nie...
aku dah katam belog ko semalam-an kot. ape jadah keje gila. tp aku tak nyesal..at least bole tman aku yg insomia.

"Ain Dzaya | Tips penting bodek godek pensyarah.hik.hik..".

Liyana Zahim said...

Hahahahaha.. Mmg takde yg salaah sume btul.. Ok akk nk copy la link ni kt pesbok akk japgi.. Okeh..

Cam naisss-

laskar pelangi said...

wow!
homaigod!
mantop mantop!
hi3

cik pha said...

terbaik weyh!

ravivarma said...

Impressive! I really like this blog.
Thanks for giving this information…
Nikmat Perkahwinan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...