Followers

Tuesday, 9 August 2011

yuran UTM. kemaskini.



KEMASKINI DULU DAN SELAMANYA!


nah.
ini jumlah kemaskini.
selepas akak bendahari segarkan semula sistem komputer.
baru total gua terserlah.

2K dok.
ya.kalau main hold' em poker.
2K tu apalah sangat.
tapi bagi seorang mahasiswa mahasiswi mahasiswus.
2K itu boleh membuatkan kami benar benar gembira.
bagai gembiranya seorang gadis sunti bila si jejaka ajak menikah.
senyum sampai pipi muka merah merah.
tapi.adatlah.
kita bogel menuju ilmu.

ini maklumat yang gua dapat.
maklumat tak berapa padat.
gua bukan MPM.
masa undi pun gua tak ingat sangat siapa gua tanda.
asal nampak beriman.
kiut sikit sikit.
gua tanda.
jadi maaf kalau maklumat tak seberapa.
nanti gua apdet lain.

3RD SEMESTER FEE.

itu mereka kata yuran semasa semester pendek.
kalau lu ambik short course ke.
short form ke.
atau lu haruk pergi praktikal.
itulah yuran nya.
tapi sampai dekat 500 seorang.
gua rasa macam kiut sangatlah.

admin.
tolonglah.
kami praktikal.
bukan kerja gaji beriban poket tebal tebal.

"tenang tak.
 lu ada nuffnang".

taik hang.
berapa kerat sangat tekan gua punya nuffnang.

untuk kawan-kawan.
gua punya yuran lagi sikit sebab gua tercicir daftar seminar LI.
jadi teori gua yang mengatakan orang kiut bayar lebih.
ternyata meleset.

pungkoq


UTM PROFESSIONAL COURSE.

memang kita tak pinta.
tapi kita diwajibkan pentadbiran untuk mengikuti 5 modul.
dalam usaha menjadi seorang yang profesional dalam masa akan datang.
kalau lu nanti jadi arkitek.
lu akan jadi arkitek profesional.
kalau lu nanti grad jadi kutu rayau.
lu akan kelepet dompet orang gaya profesional.
bergurau.

"5 modul apa tak?"


1. ENGLISH SKILLS ( TECS )
2. FINANCIAL MANAGEMENT
3. ISO (International Organization for standization)
4. OSHA (Occupational Safety and Health Administration)
5. How To Get Yourself Employed.
6. DAFI FAN CLUB. Eh.

pada gua.
memang modul modul ni owhsem.
penting dok benda benda alah ni.
tapi.
200 hinggit lagi.
pungkoq sungguh rasanya.


    
KLIK UNTUK GEDABAK KAN


bangganya.
dapat bayar kos pengurusan.
memang selama ni kami tidur kat perpustakaan pun.
makan minum kami memang cemerlang masa praktikal.
hari hari bedal subway.
ratah mekdi.

mana ada kami goreng nasik pagi pagi.
tak makan tengahari.
semata mata nak berjimat.
mana ada.

mana ada kami pindah rumah sewa.
sebab anak tuan rumah adab camshelaka.
belum masuk elaun dah mintak duit macam gengster.
mana ada.
memang kami duduk banglo pun sebenarnya.

jadi.
setakat nak tampung kos pengurusan.
apalah sangat.
celah dubur pun boleh dapat.

ah.malas bual dah pasal ni.
adatlah.
kita bogel menuju ilmu.
dikejar sampai dapat.biar kita tak berbaju.

UTM.sanjungan bangsa.






1 comment:

azam said...

"salam singgah kenalan....jika sudi follow² ye...
see u around and happy blogging….follow awak"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...