Followers

Sunday, 29 January 2012

10 ciri wanita kiut.

waalaikumsalam.

entri ini lebih kurang sequel pada entri sebelum INI.

jadi macam gini lah.
gua malas betul nak bagi intro.
lu baca je.

Oh.perlu diingat.ini pandangan gua.
jadi kalau lu rasa tak puas hati.
resah.macam panas-panas badan.
tiba-tiba kentut berasap.
jangan nak haruk sangat.
lu boleh repot tok kadi.kita pergi kawen.okeh.


10 ciri wanita kiut.

1.wanita kiut adalah wanita yang bila dia berfesyen.
  dia berfesyen untuk menutup aurat.
  bukan menutup aurat untuk berfesyen.

hana tajima



2.wanita kiut adalah wanita yang taatnya bukan pada teman lelaki.
  tapi hanya bila sah menjadi suami.

3.wanita kiut adalah wanita yang walaupon lawo.
  tapi dia rilek je tak tayang-tayang gambo.
  sebab dia tahu. muncung-muncung bibir.
  lentik-lentik pungkoq dalam gambo fesbuk tu lebih dari lagho.

muah muah.


4.wanita kiut adalah wanita yang mampu sapot seorang lelaki dalam masalah.
  contohnya tatkala lelaki itu tengah tensen dengan tesis PSM.
  Contoh lah.

5.wanita kiut adalah wanita yang setia bila bercinta.
  bukan jenis layan Padeli.Supian dan Dafi dalam satu-satu masa.

6.wanita yang kiut adalah wanita yang kalau rijek lelaki.
  rijek nya berhemah.
  sebab dia tahu.walaupun luaran lelaki ni tampak macho.
  namun adakala hati kami mampu mencair macam marshmallow.
 
7.wanita kiut adalah jenis yang kalau pergi ber'jangdut' dengan member lama-lama.
  tidak pula dia lupa untuk bawak telekung bersama.
  in case kalau surau tak ada sedia.
 
8.wanita kiut itu tidak merokok.
  dia hanya me'rukuk' dalam solat saja.
  lain benar dua tu ya.
  sesuatu yang mahabongok kalau lu anggap sama.

9.wanita kiut itu bila menjadi isteri.
  setaik mana pun zaman bujangnya.
  dia akan berubah menjadi isteri solehah.
  penyejuk mata suami.penawar hati. penajam fikiran.
  di rumah dia isteri. di jalanan dia kawan.
 
  di dalam kamar?
  itu nanti kita cerita kemudian.

10.Ya.
     wanita kiut itu adalah anda yang sedang membaca.
     andai anda perbaiki tutur kata.
     indah budi bicara dengan mertua.
     bijak jaga malu dalam serba suasana.
     teguh patuh suruhan agama.

kerana kiut itu subjektif.
bukan semata landas pada rupa.
adios.

kekiutan adalah hakmilik setiap insan.
gambo dari SINI


4 comments:

EZAN IDMA said...

insyAllah saya aplikasikannya

noorniey Azman said...

haha~kiut entri neh :)

misluvcoklat said...

Eh,awat cri2 wnita kiut tu cm hadoo kat den je ?

kbai =p

hafizudin said...

@ezan idma : insyaAllah. dah kiut kang jangan lupa mesej. Eh eh.

@noorniey : kiutnyeww kiutnyewww~

@misluvcoklat : haha. nais lah gitu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...