Followers

Thursday, 17 November 2011

malaysia vs indonesia : tujuh perkara.


gua malas nak cerita berjela.
esaimen berlambak.

1. pungkoq apa penonton stadium dah macam tengok piala dunia.
   masing-masing tak ada thesis nak siapkan ke apa.

2. gua saspek pak imam tu tengah ejas awek bandung.
   gua dengar cerita awek bandung stended-stended luna maya.
  
3. mahali jasuli.
   gua dah kata.
   dia ni mampu jadi kebal dan bebal dalam masa yang sama.
   overlap power.
   cross macam celaka.

4. mamat diego tu bengap apa.
   sendiri out sendiri baling.
   gua rasa tu lah natijah bubuh tatu belakang tengkuk.
   tatu tak boleh blah.sayap-sayap wings.

5. referee.
   badan kering.
   muka sehabis teging.

5. di saat orang lain memilih fesbuk.
   ong kim swee tetap dengan teknologi walkie talkie.
   tapi stail.
   muka dia macam penasihat akademik gua pun ada.

6. izzaq faris.
   ah.
   gua usha mamat ni dah lama.
   gua rasa kalau dia terus dengan bebal dia.
   dah boleh pasang cita-cita basking belakang istana budaya.
   apa jadah lah boleh main makyong depan gawang.

   tapi tade hal.
   sebab dia lah kita menang 1-0.
   kalau dia tak ada.
   mungkin kita akan menang empat belas kosong.mungkin.
   lepas tu kita riak.
   dapat dosa.
   lepas tu tak sempat taubat.kena azab seksa.
   hah.nampak tak implikasi nya kat situ.

   terima kasih izzaq.
   nanti kalau ada game zapin jangan lupa ajak.

7. malam ni malam jumaat.
   biasa samada dua.
   kalau tak berdamping dengan isteri.
   orang baca yassin.
   tapi kita.
   tapi.ah.
   tapi.ahhhh.malas bual lebih.

okeh.
itu saja.
gua harap malaysia main cantik.
apa guna dapat emas.
tapi kualiti permainan persis seketul taik.

adios.


NAMA SAYA IZZAQ.SAYA POWER.SAJA MALAS TUNJUK.







  

4 comments:

Zulfikar Hazri said...

izaaq harus bertaubat....

Zul Fattah said...

haha.. kejam ko izat..

ina said...

izaq nk kne lempang laju laju dulu baru brani tunjuk skill die... ahakkss

cik wanie Lovela (CWL) said...

hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...