Followers

Saturday 19 November 2011

malaysia vs myanmar : teori matematik



kita dah biasa dengan hukum matematik mudah.
bila negatif didarab dengan negatif.
hasilnya positif.

macam tu jugak dengan bola sepak.
bila bangang bertemu bangang.
hasilnya akan jadi power.

nota ong kim swee

nota ong kim swee bukan jenis nota-nota cinta biasa.
pada gua ia lebih kepada pecahan kod da vinci.

izzaq (jersi 14) bagi hantaran lintang.
bola yang terkapai-kapai disahut oleh fakri (jersi 13)
output. 1 gol.
minit hampir-hampir 82'.

oh.jangan taksub sangat dengan teori gua.
gua main-main.gua bukan abuya.

cuma gua harap hukum matematik mudah ni konsisten.
bukan apa.
member gua pernah maki.

"ah.
 bangang tambah bangang!
 kompem jadik superbangang!"


entahlah.
sama ada member gua dulu gagal matematik.
atau ada benar juga apa dia kata.

tahniah fakrizzaq.
gandingan anda berdua memang ideal.
pui.


2 comments:

Norhafiza Yusoff said...
This comment has been removed by the author.
hafizudin said...

jangan delete.
maki je.
gua open.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...