Followers

Wednesday, 15 June 2011

kamera sawang.berguna atau berzina.

awas.
entri ini mengandungi gambar lucah.
lebih lucah dari gambar ghairah aaron aziz toreh getah.

oh untuk yang asimilasi tutur kata agak lembab cecah minda.
kamera sawang itu tiada beza dengan webcam.
sama.
macam bengapnya rosnah mat aris dengan rosmah mansur.
sama.

lu ada webcam?
pernah guna?
biasa kembung pipi senget-senget macam telan bola kriket?
kemut hidung rapi-rapi macam tak tahan bau tahi sendiri?
angkat kening paras dahi iras ziana zink kena kaki?
buat mimik pelik jelik ala-shida-dari-parit?

seriyes.gua pernah.
tapi tak biasa.
"bodo la budak gelap nh. tak gengster langsung!"
pekik lelaki-lelaki macho luar sana.
dok.
lu tayah nak bajet gengster sangat ah.
kubur nanti batu nisan dua jugak.
mana ada abanglong mati letak tiga.ye dak.
ramai-ramai lu gengster.
sorang-sorang baru lu nk kecut konek ala hamster.
tahi.

okeh.
mungkin bagi sesetengah umat.
berfantasi di depan webcam tampak cambangsat.
tapi bagi gua. ada buruk ada baik.
macam iyvone.
muka cantik tapi akhlak camtaik.

jadi apa baiknya buat gaya sakai depan webcam nh.
gegurl.boboy.
meh sini gua nak story telling competition.

1. meningkatkan motivasi.

   "macam mana boleh naik motivasi lak tak.
    biasa orang tgk porno je tingkat motivasi"

   bengap.
   itu masturbasi bengap.
   aduh.
   lu problem dok.
   lain kali tolong la istinjak jangan guna tangan kanan.
   okeh.
   meningkatkan motivasi sebenarnya macam ni.
   untuk golongan yang kurang kiut.
   mungkin ada yang rendah diri.
   tak dapat nak tandingi kiutnya dafi.
   comelnya anak babi.
   jadi webcam nh berfungsi sebagai tongkat ali.kacip fatihah.gambir.
   apa saja yang meningkatkan jati diri.
   yang keding boleh jadi tembam.
   yang putih boleh jadi hitam. Eh.

   lu buat-buat kiut miut tiut piut cambuntut.
   pastu snap.
   kcak!!
   kcak!!
   kcak!!
   kcak!!
   kcak!!
siapa kata tahi arnab tak kiut.siapa.

   hah tanak kalah kau nyah snap nak sampai berpuluh sekali gambar.
   lantaklah. asal lu tak murtad sudah.
   jadi bila snap.
   lu akan rasa macam ala-ala artis korea.
   hatta ketara sebenarnya lu kulit berkerak. hidung kembang.muka berminyak.
   tapi boleh jadi sahangat-sahangat hotsetap.
   kalau boleh lu nak lambai-lambai depan laptop.
   ucap 'therimaa kashehh maleyshiaa".
   "'syaye chinte awak"
   dengan fantasi gadis-gadis bengap menjerit laung nama lu.
   semata-mata lu boleh cakap melayu. tahi.
   okeh.
   jadi bila lu dah snap.
   lu akan rasa diri lu masih boleh di-tacap.
   ada kemungkinan jadik kiut.
   otometik motivasi lu akan tinggi.
   seriyes.
   lu tak akan segan lagi nak order ayam penyet kat mcd.

okeh sebenarnya bagi gua itu je baiknya bergaya depan webcam nh.
bengap tak gua.
adakala gua bangga jugak jadi bengap macam nh.ahah.

jadi apa yang buruknya kamera sawang nh.
okeh.
yang ini gua tak shukeww tak shukeww tak shukewww~~
bagi gua lu nak bergaya. bergayalah.
nak buat comel. buatlah.
nak menyanyi lagu dafi.nyanyilah.

tapi yang bangang pergi tunjuk-tunjuk anatomi lu kat orang apahal.
hah.apahal dok.
yang gedik sangat sampai nak kencing bersimpuh.
berak berjoging.
kentut bersepah depan kekasih tu apahal.
kenapa sayang. kenapa.
takde benda lain ke nak tunjuk.
result muet ke.
bekas megi ke.
cara-cara lipat boxer spongebob yang betul ke.

ini yang lu buat sikap mutanajis sangat kenapa.
cuba lu bayang.
buat-buat laptop lu tiba-tiba bernyawa.
terkapit serindit lu.
penyet watemelon lu.
amacam.
nais tak.
kalau kekasih-yang-lu-cinta dedah kat media.
terdedah selulit lu.
nais tak.

gegurl.boboy.namo namo namo cenggitu eh.
kalau dah buat cepat-cepat kita taubat.
kalau belum jangan bengap sangat nak buang tebiat.
sama-sama jaga maruah masing-masing.
jangan nak mengajak cewekiut balakacak lu yang bukan-bukan.

"kalau tiada beruk curi pisang. tak akan pisang dicuri beruk"
ye dak.

dah.
gua nak nyanyi penuh nafsu depan webcam.
nanti ada masa gua upload.
orang kata suara gua iras-iras julia peres.eceh!
da blah la lu.
adios.

6 comments:

alau lo said...

xbes..next

hafizudin said...

haha.pundek kencing.

s a r a rusydin said...

haha.tu je.

dya aziz said...

LOL

dila said...

pandai nasihat orang..tapi banyak sgt kate2 kesat...xbaik cmtu..ok..=)

alau lo said...

x bek kate2 kesat..licinkan cket perbualan mu wahai si pujangga..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...