Followers

Saturday 30 July 2011

selamat hari diberanak kan.


gua jenis tak sambut hari lahir sendiri.
kalau sambut pun setaun sekali saja.
tak lebih sangat.
Eh.

bukan apa.
gua trauma.
dulu sambut hari lahir.
kena kejar pembantu felo.
kuku jari tercabut.
esaimen tak buat.
jadi gua dah malas nak sambut.
biar jatuh atas lantai.

tapi.
seriyes.
segala ungkapan.ucapan.acapan.
dari uwol uwol semua.
bikin gua terharu dan tergaru dubur seketika.

gua nak tacing lebih-lebih tak boleh.
imej bald-black-kitty-shit-gangsta nak kena jaga.
nanti kalau orang tahu gua jenis tacing berlebih.
orang dah tak berapa takut sangat.
sepupu-sepupu gua yang kecik kecik pun.
dah tak takut dah.
kalau gua suruh keluar dari bilik gua raya nanti.

"eleeeww. gegurl tatakowwtt pownnn. maklong adeww. bweekkk"

"sori abang. boboi dah terbaca mesej abang apis kat dalam bilik tadi.
 tapi lambang (^^,) tu maksudnya apa bang
 ILYSM tu apa"

see.
kan penat nak eksplen nanti.

sebenarnya dalam tak sengaja pun.
gua dah tersambut hari lahir.
ter-sambut.
pergi stedium.sambut kemenangan harimau malaya.
jumpa zainal zain.
jumpa kawan lama.
gembira dok.


jadi dengan bangga.riak.takabbur.riba.
gua dengan ini.
mengucapkan.
terima kasih kepada lu. lu. dan lu.
untuk ucapan-ucapan hari lahir gua.
tak kira lah ikut henset ke. ikut fesebuk ke. dalam hati ke.
seriyes.
gua semakin sayang lu orang.
kalau boleh compipi gua dah compipi dah.
cemolot pun sanggup.

jadi dengan ini gua dah mumaiyiz.
dah mencecah umur 17 tahun.
doakan SPM gua cemerlang tahun ni.

dok.
gua sayang giladafi lu semua.
meh sini sekor-sekor gua nak compipi meh.
ahah.
oh.gua ada karang pantun nais untuk lu.

"kecil kecil disangka api.
besar besar disangka babi.
kalau kail panjang sejengkal.
terima kasih nya adoi."



-----------------------------------------------
sebenarnya gua dah dua puluh dua.
saja bergurau senda.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...