Followers

Wednesday 13 July 2011

skrin dell jahanam.


benda benda macam nh la.
yang buat gua rasa nak bergelumang dalam maksiat nh.
amboih tak.
sepak diri sendiri nak.

tapi gua memang tengah frastretet.
siapa kata dell gagah!
siapa.
meh gua kentut atas muka meh.
tahi sungguh.

aduh.
kenapa.
kenapa ini semua harus berlaku.
adakah ini semua kerna diriku.
sedangkan aku cuma watak dalam percintaan.
hah.

gua dah selidik dah selulit kerosakan macam nh.
range nak repair dalam 500 ke seriban.
wat the hail amir!
elaun pun cukup cukup beli spender.
inikan pulak nak beli penty liner.

mana najis razak mana.
mana ambiga mana.
cepat tolong rakyat lu yang selalu bajet kiut nh.
cepat!
gua sunat lu nanti. huh.


gua dah ikhtiar.
tapi sampai bila nak guna skrin gedabak.
macam mana nak naiktarikh belog tengah berak.
tangan kiri pegang laptop.
tangan kanan nak istinjak.
macam mana.

ah.
gua fras.
fras!
nora danish.help me baby.ILYSM. Eh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...