Followers

Thursday, 8 September 2011

petknode.gua.dan kucing.

awas.
entri ini seakan-akan diari.
nak baca.bacalah.tanak baca.pergi mandi.




i guess u already knew the story.
kalau lampi tak tahu lagi.
boleh baca SINI.

jujurlah.gua bukan cat lover.
tapi gua pernah tak tidur malam.
semata-mata nak jaga anak kucing yang baru lahir.
biasalah.
duduk kampung.
bapak-bapak kucing bersepah. perangai haramjadah.
masa beromen sekor-sekor berbaris nak sedap.
dah keluar anak boleh pulak pergi makan.pergi ngap.
gampang.(tiba-tiba emo dengan bapak kucing).

oh.kucing tu bukan gua punya pun.
gua tak tahu kenapa.
kucing-kucing sini suka sangat beranak dalam rumah gua.
atas tilam gua dok!
tempat gua mimpi nora danish.haih.
gua saspek kucing-kucing ni ada "downline" infinity.
sebar berita rumah gua tempat lindung kucing free.

but still.gua takkan mengaku gua cat lover.
well.
admitting dat u are a cat lover would make girl impressed.
but im not gonna be a hipocrit guy.
gua jaga kucing sebab mereka juga ciptaan tuhan seperi kita.
dan gua suka binatang.
so tak hairanlah kalau ada masa adab gua dengan binatang lebih kurang.

cuma gua saspek.
kucing ini dididik untuk buat muka kiut.
gua selalu tewas dengan mereka kalau dia panjat kaki gua tengah makan.
gosok gosok kibas kibas ekor.
dem.its too cute too ignore!
kalah dafi wo!

nak-nak kalau bangun pagi.
tiba-tiba ada kucing tidur celah kaki.
seriyes.sejuk hati macam tengok baby.


oh.tapi gua perasan ada kucing jenis kerek.
biasanya kucing ni bertuan.gemuk gedempol.
ekor kembang.
jalan macam kucing.
jenis-jenis ni kalau kita panggil.dia takkan datang.
pandang.kecik-kecikkan mata.geleng geleng kepala.
lepas tu main guling sekor-sekor.
argh!

seriyes.
kucing macam ni gua rasa macam nak ajak catfight je.
lu takkan berjaya la kucing dalam dunia belog kalau lu kerek!
Eh.tiba-tiba.haha!

okeh.
malas nak bual lebih.
gua tak tahu babi apa pemikiran owner petknode tu.
tapi kalau gua diberi kuasa untuk mengajar mereka.
ini yang mungkin gua buat.mungkin.

1. letak dalam sangkar saiz ngam ngam tubuh badan.
2. jangan diberi makan minum selama tujuh hari.
3. berak dan tidur di dalam sangkar yang sama.
4. mandi?tak payah.jilat sendiri.

pungkoq

cukuplah.
kalau tak insaf lagi.baru jolok jubo dengan batang keladi.
sebelum blah.gua ada pantun dua kerat.

"dua tiga kucing berlari.
 biarlah.nak lari mana sangat"

adios.
notakaki : buat kedai jaga kucing.tapi manage camhanjeng.

2 comments:

Zulfikar Hazri said...

aku suka sangat kucing, aku suka bela kucing,....

kiut dan sensitiv kan aku? mesti ramai perempuan tergoda...

tapi org cakap beruk pun kiut jugak. ko pernah bela beruk tak?

p/s owner petknode tu elok ditembak dengan senapang gajah...

Consultoria RH said...

Este blog é uma representação exata de competências. Eu gosto da sua recomendação. Um grande conceito que reflete os pensamentos do escritor. Consultoria RH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...