Followers

Sunday, 25 September 2011

kenapa gua tak update.

awas.
tiada apa yang ilmiah dalam entri ini.


orang ada tanya.
kenapa gua tak update boxerkedut.
sampai dah berkulat.bersemut.

sebab gua simple.
gua dah tahun empat.
gua kena buat PSM.
PSM ni bukan macam PMS.
setiap bulan datang ziarah.
ini tiga empat tahun punya benda.
nak dapat ijazah.
dari tadika lagi gua dah dididik dapat ijazah tu owhsem.
padahal nak ikutkan takde lah owhsem mana pun.
belajar tinggi-tinggi.
kalau tak solat.masuk neraka jugak.
ye dak.




idea tu ada.
cuma gua tak dapat nak olah elok-elok.
korteks otak gua tak boleh nak campur aduk akademik dan sosial.
jujurlah.
kalau gua tulis jugak.
kompem lu rasa macam ni.

"eleh.itu je tak.bosanlah.
 camgampang..
 baik aku mandi junub.".


so gua tak nak lu rasa macam tu.
gua sayang gilababi dengan lu.
okeh.

jadi gua malas nak semak belog gua dengan "sampah".
kalau nak ikutkan buffered earning yang baru nuffnang bagi.
patutnya gua lebih haruk.
sehari lima enam kali update belog.
bagi trafik mencanak-canak.
tapi gua redha jadi miskin.duit tak berkepuk.
asalkan boxerkedut tak jadi busuk.


baik.
itu saja.
doakan gua jumpa tajuk PSM gua.
gua nak grad ikut masa.
mana tahu lu jodoh gua.
cepat habis belajar.
cepatlah cinta kita bertaut bersama.
eceh!

dah blah.
adios.

notakaki: pesta konvo UTM tak bes. semua barang ompompuan.
              gua tak shukew tak shukew.

7 comments:

mia kaftiya said...

hahaha.. tak sukew suda! :p

Zul Fattah said...

relex bro.. haha.. gud luck r.. aku doakan ko berjaya dlam kerjaya r lpas konvo ni.. do the best k in PSM

markonah said...

hahaha..hepi PSM bro.chill je k..semoga selamat konvo tepat masa.

EyqaLuvender said...

aish..makin b'kedut la boxer tu kalo ta hupdate...haha
nway,gudlark :)

cahayakehidupan said...

wah,selamat ber PSM bro,wa doakan lu berjaya...*tetiba wa plak...hehehe

Zulfikar Hazri said...

1. setiap kali aku masuk sini, aku dah gelak dulu bila tengok header. walaupun tengok banyak kali. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA (tengok gelak capslock tahu!)

2. tiap kali aku bygkan boxer ko kedut, aku tergelak... aku bygkan ade ke manusia sterika boxer jgn bagi kedut...

3. baik ko istiqamah habiskan srjana muda tu, kalau tak nanti ko stress hujung2 baru nak gelabah buat thesis (ada gaya abang2 tak?)

Nalisa Syahira said...

boxerkedut , lain kali gosok .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...